Amanda

One life, many ways

- 3 februari

Publicerad 2012-02-03 13:36:32 i Allmänt,

Kom precis hem efter en lunch&fika med Mika. Japp, vi både lunchade och fikade! Måste ju bygga på vinterfettet så jag inte fryser ihjäl. I morse när jag skulle starta bilarna innan franskan visade termometern på 11 minus. Jag fick byta jacka för att inte riskera köldskador och mellan franskan och lunchen bytte jag om. Nu har jag på mig tre lager tröjor, leggins, jeans och snart 2 par strumpor! våga vägra kylan!

Redan fredag igen och idag blir det nog "kort" dag på jobbet :) börjar vid 2 och ska till Mika och äta tacos ikväll så Annika sa att jag nog kunde få gå tidigare. Alltså vid halv sju skulle jag tro. Vi kommer bra överens vilket känns väääldigt bra! Hade blivit lite jobbigt annars att komma dit varje dag och känna sig "i vägen".

Nää hörrni, nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och hoppas huvudvärken försvinner, sedan är det dags att bege sig!
Simma lugnt & trevlig helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela