Amanda

One life, many ways

- 29 februari

Publicerad 2012-02-29 22:01:22 i Allmänt,

God kväll

Onsdag idag och skottdagen (för er som missat detta). Som tjej "får" man tydligen fria idag. Jaa, man kanske skulle lägga in en stöt på Mika här bredvid mig?

Jobbdagen började tidigt, 11.30, med att laga lunch. Alexandra och Annika var hos doktorn i eftermiddags och jag cyklade på pappa Aris' cykel till SSB för att hämta Markus. Efter 45 min cykelfärd och några mindre hjärtattacker från mitt håll kom vi hem hela. Belgien och cyklar rimmar dåligt men måste man så måste man. Inga farliga incidenter inträffade men nervös var jag, bilar överallt!
Dagen har bestått av läxläsning och lek. Vi har byggt koja, lekt bibliotek och lekt med Barbie. Känner mig väldigt barnslig när jag sitter och låtsas att en bok är en dator/iPad, haha! Allt för jobbet, right ;)
Mika hämtade upp mig vid halv sju och så åkte vi hem till henne. Tiden har spenderats med ett glas vin, god mat och morotskaka, heeeelt okej (får inte glömma sällskapet med) onsdag om ni frågar mig!

Hoppas er onsdag i alla fall är hälften så trevlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela