Amanda

One life, many ways

- 28 februari

Publicerad 2012-02-28 12:00:07 i Allmänt,

Ojoj, här var det livat! 
Tiden både springer iväg och går j*vligt långsamt, hur det nu går ihop? 
I onsdags kom som sagt Malin och fick sig en liten uppfattning om hur livet som belgian är. Vi åkte till chokladfabriken och åt choklad tills vi mådde illa, hade SPA-kväll, shoppade och hade allmänt mysigt. Mycket prat också, vilket är svårt att undkomma när vi umgås ;). Söndag blev det alldeles förfort kan jag meddela! Tur är väl att det inte är långt kvar tills vi ses igen, och tills jag får träffa massa mer underbara vänner. 

Det
är redan slutet på februari! (Nu gick tiden fort igen..) Våren har börjat komma smygandes och jag kan gå till jobbet. Okej, så här ligger det till; Claes kom hem från Afrika i lördags och har nu bilen till jobbet så jag får antingen gå, cykla eller fjäska med mamma för skjuts. Kanske tur det, annars rullar jag väl fram till sommar ;)

Idag
har jag redan jobbat 2 timmar. Annika har beställt en ny tvättmaskin så jag fick köra barnen till skolan imorse i fall tvättmaskinsgubbarna skulle kommit vid den tiden. 06.30 ringde klockan och lika bra var väl det. Har inte sovit så bra inatt så vi får se hur lång denna dagen känns. Annika har F&S-pass ikväll så jag ska lägga barnen. Kanske somnar jag med, höhö!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela