Amanda

One life, many ways

- 21 februari

Publicerad 2012-02-21 22:05:47 i Allmänt,

Goder afton

Denna dagen har känts som evigheternas dag (för att överdriva lite). Började inte jobba förrän kl 17 så i förmiddags var jag och mamma en sväng på stan medan bilen var på tvättning&städning. Finns massa fint att kolla på och skor i mängder som gärna skulle vilja ha en plats hemma hos mig. Men är man klantig och tappar 50 euro när man är och handlar så får man glatt drömma vidare till nästa lön! Sa jag att klantig är mitt andranamn? För att spä på en dålig dag ytterligare så ringde Jessica och sa att hon inte kunde komma :(. Tråkigt men bäst för henne just nu. Kvällen avslutades iaf positivt ändå :)

Nu får jag sova efter ett mysigt samtal med Jessica! Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Sen blir det äntligen onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela