Amanda

One life, many ways

- 31 augusti

Publicerad 2012-08-31 20:54:29 i Vardag,

Idag har dagen gått i ett från morgon till nu. Eller ja, jag fick en timmes lugn då jag missade tåget med en minut och fick vänta på nästa :) Under tiden unnade mig en kaffe latte på Starbucks och kikade på folk.
Snacka om mjukstart på jobbet, har varit ledig idag och jobbade halvdag igår. Jag klagar inte då jag nästa vecka jobbar tis-lör.
Min låtsaskompis och jag tog tåget tull Bryssel för att avnjuta en god frukost på Exki och kika i affärer en sista gång tillsammans. I morgon flyger hon nämligen till la Suede... TRÅKIGT!!!
Dock hade Forever 21 stängt pga en brand. Jävla skiiit! Aja, vi hittade andra butiker att spendera pengar i, och jag fick veta att jag lever då en tiggare dyker upp precis bredvid mig och skrämmer livet ur mig. (nästan då). Händelserik dag med andra ord.

Nu sitter jag och inväntar ett sms från låtsaskompis för att sedan gå ner till Oscars. Åhh, fy vad jag inte vill att denna dag ska ta slut!!

Nu blir det kaffe, bra grund inför vinet ikväll :D
Trevlig helg alla därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela