Amanda

One life, many ways

- 27 augusti

Publicerad 2012-08-27 21:41:18 i Vardag,

Är det 27.nde augusti idag?
Jag har noll koll på datum och veckor just nu. Tur att jag vet att det är måndag!

Veckan som gått har varit både hektisk och lugn. Mammas väninna från Stockholm har varit här och hälsat på, samtidigt som systeryster, lillebror + kompis anlände dagen efter och fortfarande är här. Dock åker alla utom lillebror hem imorgon så det går från fullt hus till nästan det normala.
I fredags blev jag huxflux ledig från jobbet. Snacka om lugn start. Så medan la familja drog till Paris hängde jag med Winston och låtsaskompis! Jag och låtsaskompis gick även ut en sväng i Waterloo på kvällen. Som vanligt en lyckad kväll med många skratt och kanske en tequila förmycket. Men vad gör det om 100 år? :)
Lördagen bestod av en liten skvätt av bakfylla och chill. När jag väl piggnat till så var det dags att fixa till sig lite för att äta gott och fira systeryster i förskott, hon fyller ju trots allt 25 år snart! Vid 11 tog vid tåget in till Bryssel för att fortsätta firandet. Det blev standard-ställena med en avstickare på bargatan! Efter mycket dans på Madame var vi alla rätt nöjda och tog taxi hem.
Igår fick man sova hela dagen om man ville! Eller ja, vila om inte annat! Vi blev rekommenderade en dålig film av C, 'trainspotting'. Se inte den om ni inte är intresserade av heroin, våld och konstiga människor. Haha.
På kvällen åkte jag till familjen Pofantis och klippte lille M :)

Idag har vi varit i Antwerpen och kikat i affärer! Hittat nya favoritaffären, River Island! Åhåh, där kommer pengar ryka när min lön kommit :D
Ikväll tog jag mig till gymmet för ett body pump-pass. Holy smoke, mina ben, mina armar min rumpa. Jaa, allt! Haha. Formen är inte som den har varit, men det ska det bli ändring på!!

Nu får jag nog hoppa i säng, imorgon väntar jobb :)!!

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Postat av: låtsas

Publicerad 2012-08-27 21:49:53

vi har ett tequila problem alltså "aldrig aldrig mer" sen alltid "tequila?"

åh kompis, kommer sakna dig så fruktansvärt!

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-08-30 13:09:14

Hej vännen.-
var ett tag sendan jag var inne och komenterade på din fina blogg.
Du ser ut att ha haft kul i helgen iaf..
Nu har jag bestämt att jag ska komma och hälsa på dig men när tycker du?
Tror att Anton vill följa med om han får..

saknar dig pusssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela