Amanda

One life, many ways

- 21 augusti

Publicerad 2012-08-21 21:26:29 i Vardag,

Ligger i soffan och är heelt slut! Första dagen på jobbet är avklarad, jag är hemma och affären står kvar. Eller ja, jag hoppas det för annars har jag stora problem att berätta det för chefen imorgon haha.

Nä okej, lite allvar nu daaah: jobbet gick finfint! Varor kom och kunderna hittade tillbaka. Var väl lite smått kaos ett tag med kartonger högt och lågt, men det grejade vi! Nu ska det bara dammas för det verkar inte ha varit någon favorit-syssla hos de andra på det stället. Inte hos mig heller för den delen men DDT måste ju göras....:pPppPpp

Vet ni vad? Nu ska jag gå och lägga mig.

Ps. Kolla vad jag hittade i en belgisk METRO:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela