Amanda

One life, many ways

- kvällsmys

Publicerad 2012-04-21 21:10:06 i Allmänt,

hej och hå, denna dagen har svischat förbi. Efter träningen, som gick toppen btw, var det bara studsa in och ut ur duschen, få i mig lite mat och iväg till familjen för att hämta upp A för kalas. Hon var så söt i sin gröna klänning och hon hade verkligen roligt! Fortsätter jag att hänga på barnkalas kommer mina barn ha dom bästa kalasen ever. Mycket idéer får man och barnen är ju störtsköna. :)

Sen jag kom hem har jag gått runt i mjukisdress och kollat på film med lillasyster. Nu är vi inne på andra filmen och äter fruktsallad och glass. Tur som fan att jag tränat idag haha. Nu ska vi fortsätta vårt mys här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela