Amanda

One life, many ways

- 21 april

Publicerad 2012-04-21 10:31:53 i Allmänt,

God morgon!

I morse ringde klockan 8.15 trots en sen kväll igår som innehöll mat, film, fruktsallad och BB. Himlans mysig kväll om jag får säga det själv :) Filmen vi såg hette 'Kyss mig'. Typisk svensk kanske man kan säga, men sevärd. Känsliga tittare varnas dock (så egentligen kanske inte jag skulle sett den med tanke min pryda sida, haha). Winston tyckte dock att gästerna kunde gått hem tidigare än halv två så han kunde sova och demonstrerade detta genom att skälla och gnälla halva kvällen. Men han fick snällt stå ut, vi hade ju myskväll! Tur att han är söt den lille lurven.

Nu sitter jag och Sara framför TV4 och har precis ätit frukost. Vi ska i väg på Body combat kl 12 och i eftermiddag ska jag med A på kalas. Kvällen blir lugn med lillasyster om inte hon planerat något annat :)

Puss&kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela