Amanda

One life, many ways

- 18 april

Publicerad 2012-04-18 10:58:05 i Allmänt,

God förmiddag på er därute!
Hoppas allt står bra till med er, med mig är det fint. När jag får lite perspektiv på saker och ting så märker jag vad som är viktigt och inte. Ibland måste man nog ta ett steg tillbaka och se helheten istället för detaljerna för att inte snöa in sig på 'fel' spår. Tänk på det ;)

Idag började jag och herr Winston dagen med en promenad. Vi tog en lång runda på 6,75 km, så nu är han helt utslagen. Har bestämt mig för att försöka träna 5 ggr/veckan nu ett tag, och ha en vit månad. Godisförbudet gick ju bra förra månaden så detta klarar jag nog med. Och med vit månad menar jag inte vitt vin mamma ;)

Börjat tidigt idag så nu tänkte jag kika klart på BB innan mamma skjutsar mig till familjen. PUSS&KRAM

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2012-04-18 20:04:36

heja heja, skriv mera inlägg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela