Amanda

One life, many ways

- Parle vous anglais?

Publicerad 2011-09-22 21:26:50 i Allmänt,

Detta är den enda frasen ni borde kunna. Säger dom nej, gå därifrån! Haha

Jag och mamma har suttit och tragglat lite franska nu ikväll. Hade vi suttit lite varje dag hade vi nog varit lite klokare, men dygnet har visst bara 24 timmar så vi hinner lixom inte med! Kollade med mamma föut om man kunde utöka dygnet, men hon hade redan checkat tidsbanken och det gick inte :( 

Kan säga att jag egentligen borde läsa Mills jädra bok, men då somnar jag fortare än kvickt!

Fikan med Mika var väldigt underhållande och trevlig :) Så skönt att jag träffat henne, annars hade det varit lite ensamt.. Lätt till skratt har hon också, så vi hördes nog mest inne på caféet! Tur att ingen (förhoppningsvis) förstår vad vi säger. Hihi!

Ikväll var det min och lillebrors tur att briljera i köket. Så vi bjöd på potatis- och purolökssoppa! Smarrigt värre blev det om ni frågar mig. Mamma ville av någon konstig anledning att smörkniven skulle ligga i soppan ett tag.. Hon kanske har järnbrist ;) 
Fick en timmes parlande med Sandra (snuttegullet) förut med! Åhh, så jag saknar dig <3 Nu är jag lite uppdaterad igen, och jag förstod det som att mina vänner hade haft en bra helg i Ulricehamn :)

Nu får jag läsa lite och sen sova! Imorgon ska vi parla franska så det står härliga till! 

Jag ska även få ta mini coopern till skolan :D !!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 21:56:20

hjärtat, saknar dig massor med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela