Amanda

One life, many ways

- Moules moules

Publicerad 2011-09-14 22:16:25 i Vardag,


Lunchen var musslor!! :D

Jag och mamma delade på en gryta (Ja, man får ut en grytliknande kastrull) för det är hur mycket musslor som helst i en sådan! Yummie yummie, och nyttigt med! Dock var nog inte pommesen till lika nyttiga men poängen var att vi skulle bli mätta, och det blev vi!

Nu har jag kurerat mig i sängen och ska kika runt lite på intranätet efter en analys som låter bra. Alltså, jag ska bara se strukturen INTE kopiera den. Om ni nu fick för er det! Tyckte min analys var väldigt kort och bra tills jag såg hur mycket mina gruppmedlemmar skrivit... ojojoj. Kommer säkert halka in på en blogg istället som vanligt, händer alldeles förofta! haha


Träningen idag gick inte så bra förövrigt.. Jag funderar på att ge upp konditionsträningen så länge höften strejkar.  Får fråga killarna om jag får styrketräna med dom istället :) 


Kan visa toppen för er som jag köpte på Zara när vi var i Brugge;




Jaa så ser den ut.. Inte mycker för världen kanske, men den fyller ut i garderoben ;)

Sov sött mina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela