Amanda

One life, many ways

- Love of my life

Publicerad 2011-09-16 15:42:00 i Allmänt,



CHOKLAD I MASSOR!
och det bästa av allt är att man får äta hur mycket man vill i butiken!!!

Gårdagens 'lunch' blev alltså inte så nyttig, hihi!
Men vad gör det när man ser allt dethär? Vi fick med oss maaaaaaassa cholkad hem! 



En sån låda är 1 kg.
Så tre sånna lådor med olika chokladsorter har vi nu hemma ;)

Gårdagen i övrigt: 
- Stämde av PMet med min grupp, så det är inskickat och klart !!
- Lagade mat med lillebror, hamburgare i bröd och pommes ;)
- Promenad med Winston
- Famlijemys i soffan med CHOKLAD! 

Denna dag tar jag sen! 

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela