Amanda

One life, many ways

- Kväll

Publicerad 2011-09-06 22:02:16 i Allmänt,

Också blev det kväll idag med, herrejisses det trodde jag inte när jag vaknade imorses ;)

Lillasysters ballonghuvud var inget farligt, tack och lov! Men stackaren har fått en brännskada + en allergisk reaktion av hårfärgen. Brännskada?! Tro inte att jag tänker använda den färgen mer! Hur hur huuuur kan man göra hårfärg så stark nu? Jag tror dom är för pengakåta här rent ut sagt. I Sverige hade man inte ens fått sälja hårfärg som är brandfarlig i den mån att huvudet kan svullna upp... Men det är väl dyrare att framställa ofarliga saker kan jag tänka mig.



Stackars snorpan :(
(Ignorera gärna mig här)

Kvällen har varit relativ lugn. Läste på lite mer inför seminariumet imorgon, målat om naglarna och kollat på Idol! Haha, idol är ju bara förbra med Alexander Bard. Han är genom-ond!




Åhh, det här är så tråkigt om man inte heter Amanda men måste bara skriva det ändå! Bröd på franska heter 'pain'. Hahaha
Can i have som pain, please? Eller I want that pain, please
Vi kan ju bara vissa ord på franska än så det hade ju varit roligt att sätta in det i en mening med resten engelska.
Skrattar bara jag tänker på det! Haha

Åh, en sak till! Drömde att man målade vissa delar av Lidköping vitt, typ Dina-scenen i Stadsträdgården och gångbron.. Det var bara en dröm va? 
Malin ville att vi skulle måla världen rosa, så om någon får för sig att börja måla så gör det gärna i rosa!

Nu ska jag krypa till kojs
Sov sött mina nära och kära

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-07 14:23:44

tack min kära för att du försöker få folk att göra de :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela