Amanda

One life, many ways

- Färger i en vind

Publicerad 2011-09-18 22:08:45 i Tankar,



Äppelpaj a la Amanda

Det var en trevlig middag med den danske mannen och hans fru! Trodde änna det skulle bli lite långtråkigt, men jag hade fel. Man ska inte ha förutfattade meningar här i livet :)

Nu håller jag på och pysslar lite med iTunes.. Det håller på och krånglar! Åh så ovanligt när det gäller tekniska saker, NOT!
Så fort det har uppdaterat klart så tänker jag stänga ner för dagen, det är ju en dag imorgon också ;)


Har börjar drömma väldigt mycket, eller kommer ihåg dem bättre.. Önskar jag kunde förstå vad de betyder, men vill nog inte ens veta. OM det verkligen betyder något? Det är det ingen som vet.

Åh, mina kära vänner!! Jag vill ha er här NU allihop. Tillsammans gör ni mig komplett på alla sätt och vis <3

Sov sött mina kära

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-20 10:11:30

iaf jag finns här, fast på ett annat sätt :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela