Amanda

One life, many ways

- 6 september/ Ballonghuvud

Publicerad 2011-09-06 14:03:56 i Allmänt,

Har varit riktigt effektiv idag ska ni veta!

Gick upp halv sju och tog det vääldigt lugnt fram till cirkus halv nio :) Åt frukost och kikade på tv/=datorn och vaknade till. Sedan har jag läst Marx' och Engels roliga bok ; Det kommunistiska manifestet, på datorn.. Jag beställde den (i bokform) för snart 3 veckor sen men det tar tydligen lång tid att få saker skickade hit till Waterloo. Så fick googla lite och vips så fanns den där! Dagen teknikunder, eller vad säger ni ;)

Vid lunch så ville mamma ha håret färgat! Det var ett skönt avbrott från kommunsimen kan jag meddela, men mitt i färgningen ringer lillasyster från skolan och säger att henne huvud har svullnat upp?! Vi färgade hennes hår i söndags så hon har troligtvis reagerat på det :( Det började redan igår men då kliade det lite bara men idag har det blivit värre, stackarn.. Jag fick slänga i mig lite lunch och sedan åka och hämta henne. Och det har verkligen svullnat upp, lite som en ballong! Ska se om jag kan övertala henne att få lägga upp en bild, det ser lite roligt ut :) Det gör inte så jätteont säger hon så då får man skratta lite åt det.
Hon ska in till läkaren kl fem för hon måste få i sig något kortison har vi kommit fram till!

Här händer det grejer förstår ni, ni ska bara veta vad ni missar ;)

Nu måste jag tillbaka till Marxismen! Har seminarium imorgon och vill vara lite mer förberedd än förra veckan, fast då hade jag inte ens läst boken vi skullle gjort tills dess!

Hej så länge

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2011-09-10 19:15:36

Jag tkr faktiskt synd om mig själv.... Såg juh ut som en alien blandat med monkey face ! :/ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela