Amanda

One life, many ways

- 5 september

Publicerad 2011-09-05 14:50:39 i Allmänt,

Vill börja med att säga Grattis till storasyster som fyller år idag! GRATTiiiiiiiiS! :D

Så, det var det. Hoppas hon får en bra födelsedag :)

Idag har jag och lillebror skaffat oss träningskort på gymmet som ligger 5 min från vårt hus! Nu kommer vi inte undan ;) Ska säga er det att det jädra kortet var schweindyrt så även om jag inte tränar funderar jag på att gå dit bara för att slita lite på det!! 
I kväll blir det ialla fall Body Pump! Efter den goda maten vi fick hos familjen 'M' igår och så mkt man åt av desserten så behövs det allt ;) 

Middagen igår var jättetrevlig och fint hus hade dom också! Det var alldeles nybyggt och för att ha flyttat in rätt nyss så hade dom kommit iordning väldigt bra. Jag var tyvärr inte så bra med kameran igår så det blev inte en enda bild! Men jag tror allt att vi kommer bli ditbjudna snart igen, så den som väntar på något gott...!
Hör och häpna på detta då......*trumvirvel* Jag drack rödvin!! Nästan två glas! Vuxenpoäng, va va va? ;) Hahah!

Måste kila! Ska ut i regnet och ta ut pengar ur hålet-i-väggen. 
Ja, det regnar.. I lördags var det 31 grader och soligt och idag är det 18 grader och regn tillochfrån. Kontrast heter det visst!

Hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-09-05 21:32:09

ojojoj, rödvin! du växer flicka lilla :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela