Amanda

One life, many ways

- 4 september

Publicerad 2011-09-04 14:50:35 i Allmänt,

Glöm att det blev någon joggingrunda för oss imorse! Jag vaknade kl. 7 av att regnet bara öste ner :( Men det gjorde inte så mycket för somnade om rätt snabbt och sov en timma till innan mamma kom in och väckte mig. Vi satte oss och läste i varsin bok, så snart har jag plöjt igenom min!! Äntligen!


Igår precis efter mitt inlägg så börjar det åska och blixtra som tusan här. Så vi fick stänga alla fönster och stänga av datorerna etc.. Ovädret höll i sig ganska länge tror jag, somnade nog någongång mellan alla blixtrar och knallar :) Blixtrarna var inte dåliga heller! Tänk er en ficklampa rätt i ögonen typ.. Så länge det inte slår ner i något nära så tycker jag att det är mysigt med åska, regn och blixtrar, men igår var det änna lite läskigt! 

Nu är det över och inte regnar det för tillfället heller! Annars har det gjort det till och från hela dagen idag. Bara att vänja sig förstår jag ;).

Vi var iväg en sväng på en marknad dom har vid stationen här i Waterloo. Inte riktigt som Axvalla marknad men det fanns lite av varje.. Vi köpte bröd, sallad och en bukett till famlijen 'M'.  Vi ska dit på middag ikväll och jag är nyfiken på hur deras hus ser ut. Ni vet när någon pratar om något ibland så får man en bild i huvudet? Jag ska se om min bild stämmer överens med vekligheten idag! Tror inte det men roligt ska det bli :) En sak jag ska se är i alla fall hur stark sänglampa fru 'M' har. Har hört att den ska vara väldigt stark så nu är det upp till bevis. Mihihi

Annars då? Jotack, lite trött men annars så rullar det på bra! Pratade precis med Sandra och blev lite uppdaterad om läget :) 

Ni som läser och har skype kan ju ta och lägga till mig om ni vill prata; amanda.apelberg heter jag där.

Malin: Vi får ta en dejt snart igen :) Men fixa gärna så att jag hör vad du säger! hihi

Nu får jag nog sluta ordbajsa här!! 
Ha en trevlig söndag. Jag ska njuta av min iaf :D

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela