Amanda

One life, many ways

- 3 september

Publicerad 2011-09-03 17:42:52 i Allmänt,

Halli hallå! Här är det varma kramar som gäller :D

Idag har vi haft det så varmt och skönt så ni kan inte ana ;)! En sådär 30 grader är ju alldeles perfekt för en lördag i september, eller hur? Jag och mamma diskuterade att det mer kändes som Turkiet än Belgien när vi kom ut från Carrefour..

Dagen då..:
Jag och mamma hann innan den värsta värmen ta en morgonpromenad i skogen med herr Winston. Efter frukosten vid nio var det bara hoppa i bikinin och gå ut och pyssla i trädgården! Idag fick sig resterande rabatterna , gräset och vedhögen sig en omgång, vilket betyder att hela familjen varit i sysselsättning. Lillasyster hade dispans för en klasskompis skulle med henne till stallet idag, så hon passade på att vara hemifrån extra länge. 

Har faktiskt inte tagit en enda bild idag, har inte haft något att fota.. Vem vill se oss halvnakna i rabatten liksom? ;) 

Dagen är ju inte slut än så kanske kan hitta något skoj, typ vår mat ikväll eller så. Vi ska nämligen grilla !! Sen ska vi nog förhoppningvis sitta ute på baksidan och äta för första gången sedan jag kom hit (och på väldigt länge om jag förstår mamma rätt)! 

Ni får en solbränd Amanda sålänge! 



Nu ska jag ner och se vad mamma & Winston har för sig! Resten är i Bryssel på City2 och shoppar loss..

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela