Amanda

One life, many ways

- 26 september

Publicerad 2011-09-26 22:18:42 i Allmänt,

Det är sjukt vad tiden går fort! Har inte hunnit/orkat/brytt mig om att blogga ihelgen, men kan dra allt lite snabbt enbart för att tråka ut er ;)

Fredag:
-
Som alltid, franskalektion 8.30-10.00. 
- Hem, hämta bror och åka till Carrefour och handla. Mamma var på matlagningskurs mellan 9.30-14.30 så vi fick sköta den sysslan ;)
- Fika och shopping med Mika, Amanda, Linda och Linnea :) 
- Body pump! La på lite extra vikt på benen och hej vad dom skakade sen! 
- Tanken var att vi skulle ätit på Pizza Hut, men det var smockat med folk så det fick bli Quick och hamburgare istället ;)

Lördag:
- Började kolla igenom föreläsning 1 om liberalismen och sammanfattade den. 
- Målade naglarna 
- Kollade på Svensson Svensson! 
- Åkte till Mika på eftermiddagen. Vi åt thaimat och kollade på TV med Elias, ett av barnen hon är au-pair åt :) Thaimaten var en gnutta förstark får min smak, men gott var det! Man fick välja helt själv vad man ville ha i också. Den kan ha varit lite stark eftersom Mika sa "a little bit spicy, please"  , men glömde betona LITTLE ;) Testade att äta chips med Heinz ketchup-smak och popcorn med smak av karamell och äpple.. Inget av dem är att rekommendera. Men Elias och hans lillasyster hade bakat väldigt goda brownies!!
- Lillebror och sonen M kom och hämtade mig vid 10 och sen vad det "natta-mat" (rostat bröd och the). Fru och herr M hämtade hem sin son vid 12 och sen somnade jag gott!

Söndag:
- Ännu mera plugg! Idag var det konservatismen...
- Träning med grabbarna grus. Träningsvärken i magen ska vi inte prata om! Men det är roligt att träna med dom :D
- Mer plugg...
- Hämta Claes vid flygplatsen
- Promenad med Winston
- Svensson Svensson (Man kan inte få nog av Gustav Svensson!! ;) )

Ja, det var nog min helg i stora drag! Det är hemskt att man glömmer så snabbt om man inte skriver ner det direkt typ. Kan tillägga att Winston kissade på min matta i fredags natt också, enbart för att jävlas tror jag. Nä, stackarn ville väl gå ut :(

Idag kanske jag ska säga vad jag gjort... hmm.
Vaknade av att mamma väckte mig kl. 7! 
Plugg plugg, frukost, plugg plugg plugg plugg, lunch, plugg plugg plugg, joggingtur som gick skit, mat, plugg plugg... Jag överdriver inte det miiinsta! 
Haha, usch vad bitter jag låter!

Ge mig torsdag så jag har gjort den där tentan och får lite ledigt! 
Denna torsdag blir nog bra på många sätt! ;) hihi!

Nä hörrni, nu ska jag....plugga... eller sova.. eller surfa runt lite.. eller spela wordfeud.. 



Ni är saknade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela