Amanda

One life, many ways

- 22 september

Publicerad 2011-09-22 09:18:54 i Allmänt,

Hallå i stugan!

Hann inte med att skriva mer igår för direkt efter träningen hoppade jag in i duschen och tog nya brumbrummen till Mika! Bilen är HUUUUUR skön som helst att köra :D Kanske är det en mini cooper som blir min förstabil och inte golf. ;)

Träningen med grabbarna grus gick superbra och hej vilken träningsvärk jag har i ryggen idag. Tror jag fick godkänt så har jag tur får jag träna med dom nästa onsdag igen! 

Idag ska jag möta Mika vid 12 och ta en fika och kika lite i affärer :) Sedan ska jag med mamma och skjutsa Claes till flygplatsen. Kan ju vara bra att hitta när jag själv ska dit och hämta vänner sen! Annars så är det störtdykning ner i liberalismens värld och den underbart roliga boken Om friheten. 
Om ni inte kan sova så köp den! Rena sömn medlet och inte förstår jag ett smack (ovanligt?) 

Ikväll är det skypedejt med Snuttegullet Sandra!!! 

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela