Amanda

One life, many ways

- 21 september

Publicerad 2011-09-21 09:24:46 i Allmänt,

God morgon! Allt bra med ER?

Jag kom nyss in efter en runda med terroristen Winston. Jag frågade mamma om vi kunde adoptera bort honom och köpa en likadan, fast utan stämband. Han har nämligen lekt rövare inatt också.. Mamma tyckte att lät som en bra idé. 
Han är ju egentligen rätt söt, när han lyssnar..

Dagens planer för mig är att läsa om Liberalismen, träning och klippa Claes! Han åker till Sverige imorgon för att spela golf i helgen. Klart man måste vara fin i håret då! hihi.

Jag är bjuden på födelsedagsfika hos Mika ikväll med, men det krockar tyvärr med träning + klippning :( Men ska ta en fika med henne imorgon så får gratta henne då :) 
Ska nog parla lite franska idag om jag får tid över!



Detta har terroristen sysselsatt sig med efter promenaden. Det gick fort att mörda den bollen!



Favoritplatsen, här ser han hela framsidan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela