Amanda

One life, many ways

- 20 september

Publicerad 2011-09-20 22:07:39 i Allmänt,

Herre min gud vad det ska bli skönt att sova! Denna dagen har varit längre än längst.. Kan bero på att Winston hade skäll-maraton med sig själv i natt. Då var han inte mycket värd här hemma.. Kan berätta att han för tillfället ligger och tuggar på mina RENA underkläder.?..

I morse var det seminarium som gällde och då redovisning av PMet vi jobbat med. Skönt att ha det gjort i alla fall! Nu är det bara tentaplugg i en vecka och sen är det slut på kursen :)

Jag, mamma och fru M kände oss förtjänta av en liten utflykt idag, så vi åkte till IKEA! När jag om mamma var där i lördags var det så himlans mycket folk men idag var det lugnt och skönt. Vi började med en lunch; Moules! :D





Väldigt koncentrerade miner ;)



Dagens inköp

Är det inte konstigt, att man alltid hittar något på IKEA? Enda gången, som jag kommer ihåg, jag gått tomhänt därifrån var i Kalmar när vi enbart skulle äta lunch!



Skolådor

Efter IKEA tog jag och mamma en promenad med Winston i skogen medan Agnes red. Skönt att komma ut i friska luften när man sitter inne halva dagarna. Väl hemma så hoppas jag i badkaret och bara njöööt!
Kvällen har bestått av Svensson Svensson och mys i soffan. Det går ju inte annat än älska Gustav Svensson! Haha

Nu ska jag sova , imorgon är ny dag och nya tag :)

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela