Amanda

One life, many ways

- 19 september

Publicerad 2011-09-19 09:49:19 i Allmänt,

God måndag gott folk! 

Ny vecka ger nya möjligheter, inte sant?

Här började dagen med en gnällig hund. Han skulle väcka alla till varje pris och han lyckades ganske bra. Jag gav upp kvart i sju och gick upp. Lillebor lyckades ligga kvar en timme längre, men inte så konstigt då han har sin dörr stängd och vi andra redan är uppe ;) Winston har haft en jobbig helg med mycket nya människor så han är egentligen helt slut..
Nu har vi precis vart ute och gått i 50 min han och jag! Så nu är jag full med energi och han är inte så full med energi..

Ska träffa min PM-grupp idag och gå igenom upplägget inför redovisningen imorgon. Så egentligen ska jag sitta och läsa på om det jag ska prata om, men det är ju roligare att göra någoting annat som vanligt.. 
Mamma är iväg och beställer pengar. Man får inte ta ut 11 000 euro bara sådär tydligen. Förstår INTE varför.. Hehehe.. hehe.. he..
Det är till vårt nya vrålåk. Bild kommer när vi fått den, vilket är på fredag om allt går som det ska. Då vi bor i Belgien så kommer den nog inte komma hit förrän nästa vecka eftersom allt inte alltid går som det ska i detta landet ;)

Nää, kanske dags att vara lite seriös!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela