Amanda

One life, many ways

- 17 september

Publicerad 2011-09-17 12:22:10 i Vardag,

Lördag, underbara löööööööördag!

Imorse när mamma kom in och väckte mig vid 7 hade inte någon som helst lust att ge mig ut och jogga i skogen. Men det var bara ta sig upp, få i sig en kopp kaffe och ge sig ut! Och det är ju rätt härligt när man väl kommit iväg, eller hur? 
Efter 5 km intervall så kände vi oss nöjda och åkte hem och belönade oss med frukost som bestod av äggröra, bacon och en halv croissant! Smaskens smaskens :)

Dagen såhär långt har jag spelat wordfeud mellan duschen, sminket och nagelmålandet. Men idag går det inte lika bra som igår, då ledde jag över alla utom fru M. Idag leder jag bara två :( Får kika lite i en ordbok så att jag kan en massa bra ord sen ;) 

Nu är mamma och Claes iväg och köper en mini-cooper! Efter det ska jag och mamma strosa runt på IKEA ett par timmar.. Ikväll ska vi som sagt till famlijen M. Och det kanju bli rätt sent , så bloggar jag inte innan vi åker så hörs vi imorgon!!



Doftboll som jag införskaffat eftersom det luktar avlopp i det hörnet! Inte sååå roligt när man har sägen precis bredvid. Men nu luktar det gott!



Ha en härlig lördag mina vänner!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela