Amanda

One life, many ways

- 15 september

Publicerad 2011-09-15 10:35:57 i Allmänt,

God förmiddag på er! Allt bra idag?

Själv så är det som vanligt finemang.. eller ja, ställde mig på vågen imorse och det var inte riktigt det reslutatet jag hade önskat som siffrorna visade. MEN jag får väl träna lite mer helt enkelt. Räcker tydligen inte med 3 ggr/v. Får väl övertyga mig om att det kan vara muskler om inte annat, hihi. 

Har några minuter över i mitt 'schema' så tänkte att jag kunde skriva några rader...
Schemat idag har sett ut/ser ut:

06.30  uppgång
08.00  frukost
08.45 - 10.30 skriva analys
10.40 - 12.00 föreläsning /nationalism
luuuunch!
- 15.00 möte med PM-gruppen

Det är vad som står på schemat än så länge. Om vi har tid och mamma och lillebror är klara med sitt PM snart så ska vi ta en sväng till Nauhaus chokladfabrik! Det där med vikten glömde jag visst snabbt.. Haha! Man lever bara en gång kom ihåg det, och så länge man mår bra tycker jag vi skiter i alla ideal, right! 

Nu fick nu lite pepp-talk därmed!




Balen -09 :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela