Amanda

One life, many ways

-13 september

Publicerad 2011-09-13 15:01:30 i Allmänt,

Att vara student är inte roligt alla gånger! Men nu har jag äntligen skickat iväg min del av ett PM till en gruppmedlem så kan äntligen släppa det för ett par timmar :)
Men nu ligger jag "efter" med två st föreläsningar så funderar på om jag ska kika på den ena nu. Mamma och lillebror är iväg och handlar så kanske ska passa på ;) eller så kan jag ju måla naglarna?

Dagen i övrigt har bestått av plugg och träning. Mamma och fru M brukar gå på ett, vad dom kallar för, housewife-pass (eftersom det är klockan 10.30). Det var superkul! Och svettig blev man också :D Men jag var nog yngst därinne, hihi!

Nää ni, jag har inte så mycket att tillföra här känner jag. Allt rullar på och nu är det mycket studier och jag vill inte tråka ut er alltför mycket! Vill gärna att ni kikar in igen ;) 

Kanske kommer på något lite senare!

Hej svejs


PS. Grattis mitt snuttegull till lägenheten! Jag paxar soffan när jag är i Sverige :D Åhh, så mysigt vi ska har det med en kopp the och varför inte sockerkakssmet eller något annat smarrigt? ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela