Amanda

One life, many ways

- 10 september

Publicerad 2011-09-10 10:06:13 i Allmänt,

Blir ett litet kort inlägg innan vi ska åka!

Idag ska famlijen ut på äventyr :) Lillasyster vill dock inte följa med, men nu ser hon normal ut igen! 
Vi ska åka till Brügge, en medeltidsstad har i Belgien. Har inte hört något om den men det är ju inget ovanligt att jag inte har koll ;) Ska bli spännande!

Ikväll ska jag och lillebror ut i Bryssel och härja är planen :) En i min franskagrupp jobbar som au-pair här och hon bjöd med oss :) Ska bli spännande, och framförallt kul och träffa lite annat folk!! 

Nu ska vi åka här!

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela