Amanda

One life, many ways

- 1 september

Publicerad 2011-09-01 13:29:39 i Allmänt,

God dagens!
Igår gjorde jag så mycket att jag inte hann blogga men jag köra en resumé av dagen :)
Efter frukosten så åkte jag, mamma och lillebror in till Bryssel för att kika i affärer! Vi tyckte att vi kunde unna oss det eftersom vi pluggar på så bra :) Vi ställde i tt GPSen på City2, som är ett köpcenter. Jag tänkte att bilfärden skulle ta max 20-25 min eftersom det knappt är 20 km till Bryssel.. Men jag glömde visst att det är en stor stad med myyyycket mycket bilar! Inte nog med mycket trafik så är det självklart vägarbeten osv. Men fram kom vi och parkeringshus hittade vi mittemot! Sen höll vi på att inte hitta ut från det när vi väl parkerat bilen, men vi gick ut där bilarna åker ut :)
Väl inne så fanns det massa butiker! Så mina vänner, dit tar jag er när ni kommer hit så ha med stora plånboken! :)
Jag köpte mig en ny väska och en basic långärmad svart tröja :) Mamma och lillebror hittade även dom lite smått och gott. Vi lunchade även på ett ställe i City2 som var precis som Kungshallen i Sthlm, förutom att det inte luktade mat överallt och folk gick inte på varandra :) Men dom hade mat från olika delar av världen. Vi åt pita.. bättre än Josefs faktiskt!
När vi kom hem så var det städardags igen! Fast denna gång bara dammsugning och städ av toaletter och badrum, så gick lite snabbare. Efter det var jag tvungen att plugga lite för vi hade seminarium idag.. Vi har ju inte fått alla böcker vi beställt så jag och lillebror hade inte så mkt att läsa på, men två böcker har vi och föreläsningmaterialet har vi skrivit ut det fanns allt lite att läsa ändå. Sen var det plugg till och från hela kvällen. Hann med är joggingrunda också, och då höll jag på att springa vilse. Fick en beskivning av Claes men avvek väl från den någonstans på vägen så var lite lost ett tag, men hem hittade jag :)
Dagen idag får jag ta senare!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela