Amanda

One life, many ways

-

Publicerad 2011-09-19 22:27:14 i Vardag,

Nu har jag äntligen lagt mig tillrätta i sängen och inväntar John Blund som dyker upp om en stund!
Efter förra inlägget så fixade och trixade jag lite med designen. Vet inte om det blev så mycket bättre, men allt för att slippa plugga som sagt. Aja, den får se ut så ett tag nu så får vi se vad som händer!

Mötet med gruppen gick bra. Snabbt och effektivt som alltid. Och innan vi "träffades" så hade fru M kommit hit på en liten snabblunch :) Mamma och hon kollade på lite utlandsresor i februari då SSB (Scandinavian School of Brussel) har sportlov. Herrarna vill åka till Alperna och åka skidor medan damerna vill åka till värmen och pressa. Det är några månader dit, men som det ser ut nu så åker dom åt varsitt håll ;)

I kväll var det Body Pump för hela slanten! Min rumpa har fortfarande inte slappnat av än, den har nog kramp... Mitt under utfallen fick jag sendrag så det stod härliga till tårna och jädrar vad ont det gör!! Men annars så gick det bra. På onsdag ska jag träna med grabbarna grus på gymmet... Spännande. Nu har dom en klenis att ta sig an ;)

Hörrni, dags att läsa på lite (läs sova) 



Nyår -06/07

Sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela