Amanda

One life, many ways

- Träning

Publicerad 2011-10-05 19:54:59 i Allmänt,

Ojojoj vad inlägg det blir idag! Har skaffat bloggappen till iPhone så slipper jag starta min tröööga dator.

Har precis ätit efter träningen med Grabbarna Grus! Jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags men det gick ändå ;) Herr M gav mig som uppgift att klara minst EN riktig armhävning, annars blev det inget partyparty i helgen inte! Ni som känner mig vet att jag är svagare än svagast men hör på detta... Jag klarade TRE! haha! Nästa mål är fem om en vecka, ska kanske börja göra läxan (10 st på knä) nu då.. :)
Skönt när jag har någon/några som pushar mig för då måste man ju! Min egna PT i Sverige, Lollo, var grym på det!! Saknar allt våra jobbiga pass på Friskis och joggingturerna i Råda.

Nu måste jag duscha!

(Sandra; BLOGGA!!!!! )
Bild på mina fina vänner från midsommardagen på Öland :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-06 09:39:23

jag saknar min PT :( :( puss på dig hjärtat längtar tills du kommer hem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela