Amanda

One life, many ways

- TGIF

Publicerad 2011-10-14 16:22:51 i Allmänt,

Tjolahopp tjolahej!

Jag fick lite dåligt samvete förut, jag menade självklart inte att skypa med Sandra var blahablaha, utan det där andra. så, skönt att ha rett ut det!

Jo, jag tänkte ni skulle få hjälpa mig med en liten sak; jag måste komma in i något slags studie-mood! Hur svårt kan det vara?
Mina dagar tycker jag går åt till att plugga, men emellan så gör jag tydligen 1000 saker för inte kommer jag någonstans!
Så... har Ni några förslag? Målsättningar? Försvinna från husets fyra väggar? Etc

Vore tacksam för lite hjälp här! Har tenta om 3 veckor och har huuur mycket som helst att läsa (på engelska)

Anywho, träning strax och hej vad jag och lillebror ska svettas på gymmet! Familjen M har storfrämmat från Sverige så idag har vi ingen PT som sporrar oss så vi får se hur det går ;) lillebror vill gärna strypa mig när jag peppar honom..

Ikväll står det tacos och hemma-mys på schemat så kanske slänger upp något mer! En +/- lista på Belgien kanske?

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-10-15 12:48:53

Hej du vackra! Du har inget campus att gå till? Om man sitter hemma blir det lätt att man ser allt som måste göras så det är bra att "glömma" mobilen och bara dra iväg jag lovar du får massa gjort, eller stans bibliotek är också bra :)! Lycka till själv har jag tenta på tisdag och jag känner mig helt lugn efter en vecka på universitetets bibbla!

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-10-15 15:32:43

Nyttigt att flytta lite! Det blir nog massa skoj här på nyår hade vart kul om du kom!! Underbara du! Bra plugga hårt!! Har du inte gps i mobilen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela