Amanda

One life, many ways

- popp-i-popp

Publicerad 2011-10-31 18:35:30 i Allmänt,

Oookej då ska vi seee!

Äntligen är tentan gjord och jag har några dagars ledighet!! Det är lite av ett halleluljah-moment detta, jag njuter av varje sekund!! Aaaaaah

Tenta kändes rätt okej faktiskt. Jag satt i fem timmar så får jag inte godkänt så är det nog något fel på mig! Ett fel som
är trasigt kanske ;)

Efter tenta så köpte vi mat på pizza-hut och sen dog jag och mamma i soffan i två timmar. Nu har jag haft Winstontid! Det har inneburit promenad, borstning och nu lek :) kommer sakna den lille lurven när jag är borta ...
Nu ska vi leka vidare!!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela