Amanda

One life, many ways

- Internationella relationer

Publicerad 2011-10-05 14:44:54 i Allmänt,

Sitter med näsan nästan i boken och försöker svara på frågor ang. kapitel ett. Eftersom boken är på engelska och politiska ord inte riktigt är min grej så samarbetar vi dåligt jag och boken. Det går salta framåt, speciellt när jag håller på med annat ;) Tack högre makter för Google translate idag!
Kursen som började igår heter internationella relationer men med tanke på att jag är där jag är så kanske jag skulle skaffa internationella relationer med folk härnere istället, skulle väl vara roligt!?

Kommentarer

Postat av: Ida carlsson

Publicerad 2011-10-07 08:54:25

hade jag vetat att du skulle plugga just detta kunde du fått mina böcker amanda!! lycka till de är en förjäääääääääävla kurs men ganska rolig :D läste den som första kurs så de kanske är därför man tyckte den va så jobbig :) Puss å kram från kalla sverige

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela