Amanda

One life, many ways

- 7 oktober

Publicerad 2011-10-07 07:24:24 i Allmänt,

Sitter och jag ska äta frukost. Mika kommer och hämtar moi om en timme typ, orkade inte hålla mig uppe längre än halv elva igår. Jag var en trött tjej ;)

Inatt drömde jag att jag skulle gifta mig?! Whaaat?!?!?! Med vem håller jag hemligt, men det var helt kaos. Klänningen var skitful, frisyren blev fel hela tiden och alla hårnålar åkte ur så fort frisyren var klar, skorna var förjävla fula och jaa, jösses vilket kaos! Grejen var att jag inte ville gifta mig med den jag skulle gifta mig med, så jag planerade hela tiden att säga nej i kyrkan, men min mamma tyckte det var pinsamt..
Igår drömde jag att jag var gravid.. Herregud, vad är detta?!

Dags för frukost! Ha en fin helg kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela