Amanda

One life, many ways

- 31 oktober/ d-day

Publicerad 2011-10-31 07:53:55 i Allmänt,

Laddat med kaffe, frukost och en dos Winston-mys inför tentan! Mitt största problem nu är att jag kanske får ont i rumpan efter 30 min och inte kan sitta still. Tentan är 6 h så ni kanske förstår mitt problem ;)

Förberedelserna igår var 1,5h träning och 25 min i solariet. Förstås en massa plugg med men det visste ni! Solariet resulterade i en röd näsa med ett fint sträck efter glasögonen! Det är jag & Rudolf i år ;)

Ni får ett inlägg ikväll om tentan gick! Om jag inte hamnat i något traumatiskt tillstånd...

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-31 08:12:49

Åh det vet du att jag gör! Tack va snäll du är det är katastrof ;)! Du kör hårt du keep up the good work! Ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela