Amanda

One life, many ways

- 30 oktober

Publicerad 2011-10-30 18:09:01 i Allmänt,

Ännu en vecka att stryka i kalendern, livet, ja vad ni vill! Hoppas den varit till belåtelse . Min har mest bestått av plugg och träning. Men har även hunnit träffa Mika och fått mig lite goda skratt :)
Imorgon är det tenta-time! Konstigt nog är jag inte nervös. Jag känner verkligen inte att jag kan allting så borde kanske egentligen sitta och läsa anteckningar m.m. men min hjärna är överbelastad så den tar inte in så mycket mer nu.
Jag tror att det också kan bero på att jag snart åker hem. Det tar mer fokus i mitt huvud att planera hemvistelsen än att tänka på globalisering, internationella relationer etc. Inte så bra kanske men guuud så jag längtar!!! Mina vänner får räkna med att jag kommer hänga dem mer eller mindre. Har så massor att prata om!
Sen ska min söta moster få fixa min hemska utväxt och de slitna topparna. Vet dock inte vilken färg. Ska jag ha kvar det blonda eller varför inte testa rött? Kanske rödbrun.. mmm, svårt detta men det är alltid roligt med förändring!

nää hörrni, nu får jag fokusera!!
Ni kan ju skänka en tanke till mig imorgon när jag säkert hellre hade fördragit självmord än tentan. Haha
Wish me luck!
Hejsvejs

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-30 19:51:49

Ska bli väldigt roligt att träffa dig! Om du vill kan och har tid vill du klippa mig på lördag :S? Du får vad som helst vågar inte gå till ngn annan! Folk har bara fula frisyrer i Karlstad :P. Lycka till på tentan vännen min, som min klasskompis sa "gör mig en tjänst, hämta ett rep och sparka bort stolen är du snäll" !! Jag tror du hade varit grymt snygg i rödbrun! Allt klär en skönhet så det spelar ingen roll va du väljer :) ha det bäst puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela