Amanda

One life, many ways

- 28 oktober

Publicerad 2011-10-28 15:58:49 i Allmänt,

Hojhojhoj, fredag nu igen!

Det innebar franska imorse och då fick jag mig en överraskning! Mamma sa nämligen att jag hade tre systrar (efter att jag sagt att jag hade två, dom jag vet om) sen bröt hela franskagruppen ihop och fröken insåg att vi inte skulle få in mer i skallen. En riktigt rolig lektion får jag säga :)

Nu idag har vi haft diskussionsgrupp här hemma; jag, mamma och lillebror. Vi har tenta på måndag så vi tänkte att diskutera är nog smart.. Ja det resulterar i roliga ämnen så som Indien, USA, mänskliga rättigheter m.m så hoppas jag lärt mig något!

Nu ska vi fika lite! Lillasysters pappa har tagit husbilen hit och hon åker med hem till Sverige ikväll .

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela