Amanda

One life, many ways

- 26 oktober

Publicerad 2011-10-26 09:53:59 i Allmänt,

Imorse när jag kom ner till soffan var min första mening (eller kanske tredje) ; Jag har namnsdag idag!
Nu har jag påminnt er här med så nu väntar jag mig ett grattis ;)

Sitter just nu och försöker gå igenom seminarie-frågorna. Just det, det är seminarium idag mitt allt ståhej med plugg och tenta! Vem sa att livet var lätt? 
Nä hörrni, jag har varit lite nere på sistone och tror det har med tentan att göra. Men nu får jag ta och rycka upp mig! Herregud, jorden går inte under för detta och skulle den det så hade i alla fall jag blivit förvånad! 

Efter måndag ska jag bli människa igen. Nu är jag mer en robot som går upp, äter frukost, pluggar, äter lunch, pluggar, tränar, äter middag och sover. Idag ska jag visserligen iväg och klippa 2 barn, ojojoj ut i civilisationen! Det är en norska i min franskagrupp som bad mig klippa hennes barn. Ni vet ju hur bra jag är på norska så vi får se hur detta går. ;) 

Ikväll är det träning! Funderar på om jag ska dissa grabbarna grus och köra konditionsträning. Tränade inte i söndags så dom saknar mig nog lite. Dom känner sig nog vääldigt starka då om inte annat, ;)


Dags att göra sig redo och hoppa in i samtalrummet!


Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2011-10-26 10:11:35

GRATTIS

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-10-26 17:49:23

Grattis gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela