Amanda

One life, many ways

- 24 oktober

Publicerad 2011-10-24 18:05:01 i Allmänt,

Idag firar jag och Beligen 2 månader. Jag både gillar och ogillar landet på samma gång, konstigt va?
Det är nästan som i ett förhållande, det har sina fel och brister ;)

Har inte hunnit gör mycket mer än att plugga idag.. Skulle skypat med Lovisa men hon verkar ha glömt det? ;)
Idag är en såndär 'himlenfårgärnafallanerövermig'-dag. Allt är tråkigt, jobbigt, tråkigt, jobbigt, osv. Inte ens det fina vädret ute lättar upp det. Hoppas träningen går bra ikväll, annars tänker jag faktiskt inte gå ur sängen imorgon!
Inte ens att få åka hem ska bli roligt!? Vad har hänt?!?!

Hoppas ni mår bra iaf! Jag ska inte hänga här och ge er dålig stämning. (Som om jag inte redan gjort det haha)

Hörs en annan dag

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-25 22:12:40

Faan sorry, mitt i ally plug så had jag tappet detta total! Förlåt vännen! Nu spikar vi fan en dag coh tid och du bestämmer typ fredag?? Vill mer än gärna prata med dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela