Amanda

One life, many ways

- 20 oktober

Publicerad 2011-10-20 10:42:34 i Allmänt,

Skippar dom globala studierna för franska-babbel och lunch/fika med Mika idag! Vi kom på den briljanta idén att sätta oss på 'vårt' café och försöka bli lite klokare, jag lovar att personalen och de andra kunderna kommer få sig ett gott skratt.

Jag vet inte hur det låter när jag säger något på franska i belgianernas öron, men tänker man på hur en 'invandrare' i Sverige låter i våra öron när den pratar svenska så har man kanske ett litet humm om hur knäppt det låter, haha. Ett gott skratt förlänger livet säger dom och jag hjälper gärna till på den fronten ;)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-10-22 18:34:50

Hej gumman,

Kul att se att du är lika vacker som vanligt =)

Hörde av din pappa att du kommer hem snart så måste vi ses, annars dör jag snart av längtan.



Kolla gärna in lite på min blogg så får du se vad jag har köpt ;)



puss puss miss you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela