Amanda

One life, many ways

- 19 oktober

Publicerad 2011-10-19 17:00:25 i Allmänt,

God dagens!
Hur står det still?

Idag har jag och mamma varit så otroligt flitiga så jag delar ut en guldstjärna till oss var! Vi har suttit vid köksbordet med näsan i studielitteraturen nästan konstant mellan 9-15. Ett litet lunchbrejk och en yatzy-rast hade vi dock. (Kan meddela att jag vann första matchen och fick yatzy 2 ggr!!!! Sen förlorade jag den andra och fick inte yatzy alls :( ) 
Det är ganska så intressant med globalisering, men åååååååååååååååååh vad mycket det ska läsas hit och läsas dit, antecknas lite här och överstrykas lite där. Har tänkt att läsa ut en bok idag på 170 sidor, har bara sisådär en 100 kvar. Om jag är knäpp? mjaa, lite. Kommer aldrig lyckas men måste ju sätta upp ett mål, och kom ihåg vad Gunde säger; 'Ingenting är omöjligt!'

Om en timme är det gymmet med grabbsen (herr M får räknas som grabb även om han är 40+)! Har fortfarande träningsvärk från i måndags, men det är positivt säger dom ;)


Om min kära moster läser det här, har du tid att göra något åt detta när jag är hemma? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela