Amanda

One life, many ways

- 13 oktober

Publicerad 2011-10-13 09:30:35 i Allmänt,

Usch vad dålig uppdatering det var här! Skola och det 'riktiga' livet tar alldeles för mycket tid.
Hinner inte ens skriva allt som händer, men slänger in några bilder från i lördags när jag och Mika var i full gång och fixa toga-utstyrsel. Den festen tänker jag inte nämna så mycket om *censuur* ;) haha. Vi kom i alla fall fram till att det var ganska skoj, även om vissa norrmän var lite dryga..
Usch vad dålig uppdatering det var här! Skola och det 'riktiga' livet tar alldeles för mycket tid, eller vad säger ni.
Hinner inte ens skriva allt som händer, men slänger in några bilder från i lördags när jag och Mika var i full gång och fixa toga-utstyrsel. Den festen tänker jag inte nämna så mycket om *censuur* ;) haha. Vi kom i alla fall fram till att det var ganska skoj, även om vissa norrmän var lite dryga..



Jag tar aldrig med mig kameran ut, eller något annat typ eftersom risken att bli rånad är ganska stor här. Men lite bilder finns på Facebook. Hade ont i käkarna så mycket som jag och Mika skrattade i lördags, åt en nutellaburk! Vi är lättroade vi ;)

Idag kommer Mika hit och parlar franska med moi. Vi måste komma in idethär jobbiga språket någongång! Det var en belgare, eller tre, på festen i lördags och han sa att om vi ska lära oss så kan vi inte umgås med svenskar hela tiden. Och det har han väl rätt i, men jag har ju till och med svårt att föstå norrmän.. Haha, vilket kaos!

jaja, får berätta mer om den där lördagen när jag kommer hem, vilket inte så långt kvar! Tjohooo vad det ska bli roligt får vi hoppas.

Nu ska jag läsa lite om internationella relationer osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela