Amanda

One life, many ways

- Sträck och njut

Publicerad 2011-11-30 21:39:13 i Allmänt,

Ikväll följde jag med mamma på ett träningspass som SWEA hade ordnat på SSB (Scandinavian school of Brussels). Det var ett "sträck och njut"-pass som dom så fint kallade det. Ungefär som F&S Flex. 
Man kan tycka att det inte låter så jobbigt att mest tänja hit och dit, men svettig det blev man! Och det var roligt att det är så blandade åldrar. Jag var yngst, men det är jag van vid ;)

Jag är lite fascinerad över hur snabbt man hittar "sitt eget folk" härnere. Svenskar då i mitt fall. När jag bodde i Sverige hade jag inte alls den förståelsen, men nu är det mer självklart! Vem annars ska jag prata med, som förstår vad jag säger? Man blir lixom lite mer ödmjuk. 

Dagen har flytit på och som vanligt så går tiden fort som tåget!

Tror att John Blund kommer tidigt och hälsar på ikväll.. Han var lite sen igår så han prioriterar nog mig idag hoppas jag. Behövs om inte annat för imorgon är det full rulle igen och en dag närmare PARIS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela