Amanda

One life, many ways

- 30 november

Publicerad 2011-11-30 10:04:41 i Allmänt,

VILKEN BRA DAG!

Imorgon är det första december och då börjar julkalendern! Läste i amelia att den skulle vara bra iår, så förväntningarna är höga :)

Har fått besked om att lägenheten är uppsagd och Teija kan ta över den utan problem! Herrlich, då ska jag bara hämta mina saker där vid jul och så är det ur världen. 
Sedan har jag lite annat på gång också, men det tar vi när jag har lite mer information! Man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken sägs det ;)

Nu är i alla fall analysuppgiften inskickad och det enda jag måste göra nu är att kolla på en föreläsning och läsa läsa läsa. Hemtentan är nästa torsdag - söndag och då ska ALL litteratur vara läst. HA, säger jag bara. Glöm det. Men lite ska jag läsa :) Egentligen ska det mesta vara läst till seminariet vi har på fredag, men prata kan man gör iallafall, eller hur? 

Idag ska jag även få klippa lite, och imorgon med! Bra pengar till Paris och julklapparna. 

Superwoman returns

Hoppas ni är lika glada som jag idag, och glöm inte gratta alla som heter Anders idag.
Grattis pappa och farfar på namnsdagen!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-11-30 10:34:03

Jaså antar att du blir kvar ett tag! nu vill jag skypa!""

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-30 21:05:53

ååh, första december...julkalender och chokladkalender...längtar <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela