Amanda

One life, many ways

- 29 november

Publicerad 2011-11-29 21:24:20 i Allmänt,

Borde kanske skriva lite om mina dagar, så jag kommer ihåg vad som händer! Men har faktiskt ingen lust. 
Känner mig lite som en berg-och-dalbana just nu. Ibland är det upp.. och ibland är det ner.. Kan bero på att slutet av terminen närmar sig och jag inte har våren riktigt klar för mig, eller så tänker jag för mycket på varför mina vänner inte hör av sig lika ofta. Kan det vara så att jag inte hör av mig? Till viss del kanske, men jag tycker att skickar man mail och jag ställer en fråga så är det inte svårt att svara, eller chattar på Whatsapp-appen, den funkar med. Det kanske är så att ni inte får mina mail?

Well well, nog om det! I lördags var famlijen i Tyskland, Aachen för att vara lite mer specifik. Det var julklappsshopping på agendan men eftersom jag är tjej så blev det mest saker till mig själv ;) Bland annat ett par nya stövlar! Bilder kommer, en annan dag.
Hittade min numera absoluta favoritaffär! Det var så billigt att jag trodde dom skojade med mig. Den affären tror jag även min moster skulle uppskatta, så får försöka ta dit henne på något sätt :) Där fanns det klockor, plånböcker, skor, väskor, kläder och smycken. Vem kan inte gilla den affären??
Efter en heldag ute på vift var alla rätt trötta på kvällen så det blev mys framför 'Jägarna 2'. Bra film, förutom dålig nerladdningskvalité. 
Söndag kväll var det middag hos famlijen M. Deras dotter med sambo är här tills imorgon så då fick jag äntligen träffa dom! Mycket mysiga personer :) Dotter M var även med på Body pump-passet igår och hon konstaterade att hon inte skulle kunna röra sig idag. Känner ungfär samma sak faktiskt! Träningsvärk va ordet..

Imorses tog jag mini-coopern till Bryssel för att skriva på min analysuppgift hos en som också läser Statsvetenskap. Kan erkänna att jag var liiiiiiite nervös för att köra själv, med tanke på att jag inte är ensam och kör på vägarna! De 20 km det är in till Bryssel tog sådär cirkus 50 min... Mycket bilar är det som sagt ;) Allt gick fint och tacka gud för GPSen! 

That´s all folks

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-29 23:13:45

Jag svarar alltid! Men jag tittar och tittar inget mejl :D

Postat av: Joakim

Publicerad 2011-11-30 09:31:52

Det hadde nästan gått fortare på cykel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela