Amanda

One life, many ways

- 21 november

Publicerad 2011-11-21 21:56:25 i Allmänt,


Lovade er bilder från jul-basaren igår, och här kommer dem!




Inbjudan och pass/ID-handling var obligatoriskt för att få komma in :)



Spanien var färgglada



Tyskland har väldigt julinspirerat med bl.a kottar högt & lågt



Lite av vad Norge hade att erbjuda



Österrikes bord hade jag gärna plundrat!
Se alla fina smycken






Finland hade godis från Fazer och Gröna kulor



Tomten var till och med bjuden ;)



Lettland (eller Litauen) hade jättegulliga hus!



Uppträdanden av olika länder fick man ta del av



La famille (lite trötta efter alla intryck ;) )



Byggnaderna i bakgrunden är NATO. Det var inte svårt att gå vilse där kan jag meddela ;)

Här fick ni en liten inblick i vårt händelsefulla liv här! (ironi) Jag tyckte  det var grymt skoj och se alla folk och nationaliteter. Kroatien, tex var livfulla och satt och sjöng sånger och något annat land testade på olika snapsar. Spanien gick runt med världens största paella och skulle knöka sig emellan alla folk medan Frankrike visade upp massa konstiga hattarvid sitt bord. Schweiz's bord bestod till 75% av knivar, fällknivar och saxar. Resterande 25% var klockor. Vissa drack ett glas vin förmkt och då var klockan inte ens 12. Det var verkligen en upplevelse och en väldigt rolig sådan! :) 
Det är detta jag gillar med kultur"krockar", man får se så mycket annat och får nya synsätt på livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela