Amanda

One life, many ways

- 20 november

Publicerad 2011-11-20 21:51:30 i Allmänt,

Skulle egentligen bloggat om NATOs julbasar som vi var på i förmiddags, men kameran dog precis när jag skulle lägga in bilderna på datan :( Så ni får vänta tills imorgon! Hoppas ni kan ha lite överseende med det ;)


Anywho, så var det väldigt roligt och mycket folk var det. Tänk att alla dem kom igenom säkerhetskontrollen. Berättar mer om det imorgon som sagt!

Annars har dagen flytit på med början till en analysuppgift. Bara att komma på en frågeställning tog sådär en 2 timmar. Tänkte att jag skulle mejla läraren och se så att jag är på rätt spår och inte helt ute och cyklar. Blir lite jobbigt då! 
När jag väl gav upp (för det gjorde jag till slut) tog jag mig ett välförtjänt bad! Låg där med inpackning och njöt av livet. Eller jag önskade mer att det vore så, för jag låg faktiskt och läste där med.. Det där med slappna av är inte riktigt min grej i denna kurs känner jag. Tur att det är en rolig och givande kurs!
Har inför nästa vecka gjort upp ett schema för mig och mamma för hur vi ska styra upp det hela. Eftersom mamma är lite av ett proffs på att slippa undan och göra 70 17 andra saker så blir detta en liten utmaning! 6 timmar plugg ska det bli ialla fall, och därmed bastu!

Imorgon börjar en ny härlig vecka! 
Hoppas ni känner detsamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela