Amanda

One life, many ways

- 19 november

Publicerad 2011-11-19 21:29:02 i Allmänt,

Lördag lördag lördag

Har idag permalockat mammas hår efter många om och men . Det började med att jag glömde topp-papper när jag var hemma, vilket lillebror fick ta med en vecka senare. När han väl var hemma och jag skulle börja permanenta så visar det sig att aktivatorn till permanentvätskan fattades i förpackningen. Det var bara ringa moster och be henne skicka den! Den kom i går så idag äntligen kunde mamma få lockar i håret. Det slutar inte där.. När jag höll på och rullade i spolarna visar det sig att jag tagit med för få spolar... *hmprf* Jag fick lösa det genom att rulla 2/3 av håret, permanenta 1/3, fixera den och sedan rulla resten! Alla sätt är bra förutom dom dåliga ;)


Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela