Amanda

One life, many ways

- 18 november

Publicerad 2011-11-18 07:43:23 i Allmänt,

Goood morgon!

Vad härligt det är att vakna upp och känna att det är fredag. Det är något speciellt med fredagar, även om jag inte har helg så känns det lite lättare att sitta och läsa en fredag. Tror det är psyket som spökar igen ;)

Köpte en ny ring igår. De 2 senaste ringarna jag köpt har jag tappat bort.. Hoppas den här vill stanna lite längre i mina ägor. Jag ska vårda den och ta hand om den på bästa sätt! Kan ju inte gå och köpa en ny ring varje månad, eller ;)

Nu ska jag göra mig redo för franska-lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela